۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 361498

سرمربی تیم فوتبال اینتر امیدوار است تیمش رتبه سوم این فصل سری ‌آ را کسب کند.

امیدواری مانچینی به کسب رتبه سوم

در یکی از حساس ترین بازی های این هفته سری آ، تیم های رم و اینتر به نتیجه تساوی رضایت دادند. روبرتو مانچینی سرمربی اینتر میلان در خصوص این دیدار گفت: ما برای ۷۰ دقیقه خیلی خوب بازی کردیم، وقتی ژکو به بازی آمد آنها شروع به استفاده از توپ های بلند کردند و ژکو این توپ ها را برای هم تیمی های خود فراهم می کرد تا رو به جلو حرکت کنند. واضح است که ما به خاطر دریافت گل در دقیقه ۸۵ حسرت خواهیم خورد. تا آن لحظه بازی در دستان ما بود و تنها حسرت مان این است که چرا نتوانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه ما سه مهاجم خود را از دست دادیم و این ناامید کننده است، اما هنوز امتیازهای زیادی باقی مانده اند. خوشبختانه ما در بازی های رو در رو نسبت به رم برتری داریم و اگر در پایان فصل از لحاظ امتیازی با رم برابر شویم، بالاتر از آن ها قرار خواهیم گرفت.

مانچینی در عین حال خاطرنشان کرد: ما هنوز برای کسب رتبه سوم تلاش می کنیم، این اتفاقی نیست و بیشتر از چیزی است که انتظارش را داشتیم. اگر گزینه های بیشتری در خط حمله داشتیم می توانستیم این بازی را ببریم. رم در ۱۰ دقیقه پایانی به بازی خود شتاب داد و در یک حرکت نچندان خطرناک گل زد. توپ به ژکو سایید و تبدیل به یک پاس گل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.